Επί Παίδων Έργο
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών - Γλυφάδα
Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
Μαλαματένια Μαρία |
Μαλαματένια Μαρία
Ψυχολόγος
Η Μαρία Μαλαματένια είναι ψυχολόγος (αρ. άδειας: 3175-03/02/2020), αποφοίτησε από το Τμήμα Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κατόπιν συνέχισε τις σπουδές της στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Σχολική Ψυχολογία» στο ίδιο πανεπιστήμιο. Κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών της σπουδών πραγματοποίησε πρακτική άσκηση στο Παιδοψυχιατρικό Τμήμα του Γενικού Νοσοκομείου Πειραιά «Τζάνειο», στη Μονάδα Πρώιμης Εκπαιδευτικής και Θεραπευτικής Παρέμβασης της ΕΛΕΠΑΠ, στο Ιατροπαιδαγωγικό Τμήμα του Κέντρου Παιδοψυχικής Υγιεινής ενώ προσέφερε και εξ αποστάσεως ψυχολογικές υπηρεσίες στο Γενικό Λύκειο Ερμιόνης. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει πλήθος μετεκπαιδεύσεων και σεμιναρίων σχετικών με την ψυχική υγεία και την ειδική αγωγή, ανάμεσα στα οποία ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή με τίτλο «Ειδική Αγωγή- Μαθησιακές δυσκολίες/Δυσλεξία» (ΕΚΠΑ), μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα «Διαταραχές άγχους σε παιδιά και εφήβους» (Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ), εκπαίδευση στη χορήγηση της Ψυχομετρικής Δοκιμασίας WISC V (ΔΙΚΕΨΥ), καθώς και ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης «Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: αξιολόγηση και αποκατάσταση παιδιών και εφήβων» (ΔΙΚΕΨΥ).
Επαγγελματικά έχει εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε δημοτικά σχολεία, ως ψυχολόγος, μέλος των Ειδικών Επιτροπών Αξιολόγησης στο πλαίσιο του προγράμματος «Προσωπικός Βοηθός για Άτομα με Αναπηρία», αλλά και σε κέντρα ειδικών θεραπειών, παρέχοντας ψυχολογική υποστήριξη σε παιδιά και εφήβους με αναπτυξιακές, συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες, καθώς και συμβουλευτική γονέων.
|
Ζερβογιάννη Όλγα |
Ζερβογιάννη Όλγα
Φιλόλογος-Ειδική Παιδαγωγός
Απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (Φ.Π.Ψ) του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Ειδική Αγωγή MSc (Universita degli studi di Padova). Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει την αξιολόγηση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας και σε εφήβους.
Έχει παρακολουθήσει συνέδρια, σεμινάρια και μετεκπαιδευτικά προγράμματα σε Ελλάδα και εξωτερικό. Επιπλέον, έχει επάρκεια στη χορήγηση σταθμισμένων ψυχομετρικών εργαλείων (DTLA-P3, DTLA-P4 - ψυχομετρικά κριτήρια μαθησιακής επάρκειας, Λ-α-Τ-ω -ψυχομετρικό κριτήριο γλωσσικής επάρκειας, κριτήριο πρώιμης μαθηματικής επάρκειας της Ουτρέχτης), καθώς επίσης είναι πιστοποιημένη αξιολογήτρια του ΔΑΔΑ ΤΕΣΤ (δοκιμασία αξιολόγησης αναγνωστικών δεξιοτήτων), Αθηνά Τεστ (ψυχοπαιδαγωγικό διαγνωστικό μέσο που εντοπίζει τις μαθησιακές δυσκολίες) και έχει ειδικευτεί στη δομημένη εκπαίδευση του προγράμματος TEACCH.
|
Χρήστος Καλογερόπουλος |
Χρήστος Καλογερόπουλος
Ψυχολόγος
Ο Χρήστος Καλογερόπουλος είναι ψυχολόγος με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Αποφοίτησε από το Τμήμα Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών το 2018 (βαθμός πτυχίου 7,80/10) και κατόπιν ολοκλήρωσε το 2021 το διετές Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Σχολική Ψυχολογία» του ίδιου πανεπιστημίου (βαθμός πτυχίου 9,42/10).
Κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών του σπουδών έχει πραγματοποιήσει πρακτική σε φορείς ειδικής και γενικής αγωγής, αλλά έχει εργαστεί και εθελοντικά για περισσότερο από τέσσερα χρόνια σε δομές προστασίας ανηλίκων. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στη ψυχική ανθεκτικότητα και στη κοινωνική και συναισθηματική αγωγή παιδιών και εφήβων. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει πλήθος μετεκπαιδεύσεων και σεμιναρίων σχετικών με την ψυχική υγεία και την ειδική αγωγή, ανάμεσα στα οποία, το πρόγραμμα επιμόρφωσης (διάρκειας 9 μηνών) στον Αυτισμό από το EKEK – ATHENA σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών με τίτλο «Αυτισμός: Κατανόηση, εκπαίδευση, και παρέμβαση», αλλά και το ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από το Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου με τίτλο «Θέματα ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων».
Από το 2023 παρακολουθεί το τετραετές πρόγραμμα εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία από το Κέντρο Συστημικής Μελέτης και Θεραπείας (Κε.Σ.Με.Θ.) Αθήνας.
Επαγγελματικά έχει εργαστεί ως ψυχολόγος σε Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) και σε Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) του Υπουργείου Παιδείας πραγματοποιώντας αξιολογήσεις και παρεμβάσεις σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο σε παιδιά και εφήβους, αλλά και παρέχοντας συμβουλευτική υποστήριξη γονέων και εκπαιδευτικών.
|
|