210 9606084 6974357860 Ροδόπης 21, Γλυφάδα 16675. Υποκατάστημα: Μιαούλη 27, Γλυφάδα 16675 epipaidonergo@gmail.com
hero image

 

Επί Παίδων Έργο
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών - Γλυφάδα


Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

 

Μαλαματένια Μαρία

Μαλαματένια Μαρία
Ψυχολόγος

Η Μαρία Μαλαματένια είναι ψυχολόγος (αρ. άδειας: 3175-03/02/2020), αποφοίτησε από το Τμήμα Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κατόπιν συνέχισε τις σπουδές της στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Σχολική Ψυχολογία» στο ίδιο πανεπιστήμιο. Κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών της σπουδών πραγματοποίησε πρακτική άσκηση στο Παιδοψυχιατρικό Τμήμα του Γενικού Νοσοκομείου Πειραιά «Τζάνειο», στη Μονάδα Πρώιμης Εκπαιδευτικής και Θεραπευτικής Παρέμβασης της ΕΛΕΠΑΠ, στο Ιατροπαιδαγωγικό Τμήμα του Κέντρου Παιδοψυχικής Υγιεινής ενώ προσέφερε και εξ αποστάσεως ψυχολογικές υπηρεσίες στο Γενικό Λύκειο Ερμιόνης. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει πλήθος μετεκπαιδεύσεων και σεμιναρίων σχετικών με την ψυχική υγεία και την ειδική αγωγή, ανάμεσα στα οποία ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή με τίτλο «Ειδική Αγωγή- Μαθησιακές δυσκολίες/Δυσλεξία» (ΕΚΠΑ), μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα «Διαταραχές άγχους σε παιδιά και εφήβους» (Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ), εκπαίδευση στη χορήγηση της Ψυχομετρικής Δοκιμασίας WISC V (ΔΙΚΕΨΥ), καθώς και ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης «Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: αξιολόγηση και αποκατάσταση παιδιών και εφήβων» (ΔΙΚΕΨΥ).

Επαγγελματικά έχει εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε δημοτικά σχολεία, ως ψυχολόγος, μέλος των Ειδικών Επιτροπών Αξιολόγησης στο πλαίσιο του προγράμματος «Προσωπικός Βοηθός για Άτομα με Αναπηρία», αλλά και σε κέντρα ειδικών θεραπειών, παρέχοντας ψυχολογική υποστήριξη σε παιδιά και εφήβους με αναπτυξιακές, συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες, καθώς και συμβουλευτική γονέων.

 

Καμπάκη Βασιλική

Καμπάκη Βασιλική
Λογοθεραπεύτρια

Είναι απόφοιτη του Πανεπιστημίου “ Queen Margaret University of Edinburg” το 2021, μέσω του Μητροπολιτικού Κολλεγίου. Η πρακτική της άσκηση περιλαμβάνει διάφορα πλαίσια σε παιδιά και εφήβους όπως το ειδικών σχολείο Κωφών και Βαρήκοων στην Αργυρούπολη, παράλληλη στήριξη σε δημοτικό σχολείο, πρακτική εκπαίδευση σε ενήλικες στο κέντρο αποκατάστασης «ΑΝΑΠΛΑΣΗ», καθώς και πρακτική άσκηση εντός του Πανεπιστημίου σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους.
Έχει παρακολουθήσει το Σεμινάριο Νοηματικής Γλώσσας, στα πλαίσια πρακτικής εκπαίδευσης της ειδικότητος της Λογοθεραπείας στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο.
Επίσης ήταν εισηγήτρια στο «12th International Conference of Experimental Linguistics», με τίτλο έρευνας «The production of Greek voiceless fricatives by young children», το οποίο διεξήχθη εξ αποστάσεως 11-13 Οκτωβρίου 2021.

Συνεργάζεται με κέντρα ειδικών θεραπειών, παρέχοντας ατομικές συνεδρίες λογοθεραπείας σε παιδιά με διαταραχές επικοινωνίας, διαταραχές ροής, καθυστέρηση λόγου, αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές.

Λεοντίτση Χαρούλα

Λεοντίτση Χαρούλα
Λογοθεραπεύτρια - Λογοπεδικός

Ξεκινώντας την πορεία της, αποφοιτά με Άριστα, διαβάζοντας τον όρκο των λογοθεραπευτών, πρωτεύσασα με βαθμό πτυχίου 8.27 από το Τμήμα Λογοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πατρών.
Με τις παρεμβάσεις, μετά από πρακτικές σε κλινικές, τόσο σε δημόσιους φορείς, όσο και σε ιδιωτικούς φορείς, θέλει να κάνει το παρακάτω βήμα. Η αγάπη της για τα παιδιά και τις θεραπείες, λοιπόν, την οδηγεί και έτσι εισάγεται, έχοντας ήδη εμπειρία στις διαταραχές παιδιών, μεταξύ 500 υποψηφίων, στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου (κατατακτήριες εξετάσεις), και συγκεκριμένα στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, από όπου και αποφοιτά το 2015, αριστεύσασα και πάλι. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της, εργάζεται και συγκεντρώνει εμπειρία. Παράλληλα, εκπαιδεύεται στη μέθοδο 'Δώρα Μαυρομάτη' για την παρέμβαση στη δυσλεξία, αλλά και στη μέθοδο Lidcombe, που αφορά τον τραυλισμό των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Κατόπιν, εισάγεται στο Πανεπιστήμιο της Κύπρου και ξεκινάει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στον τομέα της ειδικής αγωγής. Οι σπουδές της συνοδεύονταν, πάντοτε, από την αγάπη της και το πάθος της για το αντικείμενο της θεραπείας παιδιών, γι’ αυτό και συγκέντρωσε επιπλέον πληθώρα σεμιναρίων και παρακολουθήσεων ημερίδων επιστημονικών, προσέφερε θεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά με αυτισμό, ήταν υπεύθυνη παιδιών σε ιδρύματα, προσέφερε παρέμβαση σε βαρήκοα άτομα, αλλά ποτέ η κούραση δεν την κατέβαλε. Αντιθέτως, είναι απόλυτα ικανή και πάντα έτοιμη να προσφέρει και να παρέμβει με το χαμόγελο, ώστε να βοηθήσει.

Είναι πάντα εκεί να προσφέρει, με το δικό της μοναδικό τρόπο, τη βοήθεια στο παιδί, αλλά και στο γονέα και σε ενήλικες, γενικότερα. Πλέον, με βάση την πλούσια 15ετή εμπειρία της στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, αλλά και το πλούσιο ακαδημαϊκό και θεωρητικό της υπόβαθρο, κατέχει άριστα τις αναπτυξιακές διαταραχές στο λόγο, τις αρθρωτικές διαταραχές, τον τραυλισμό στην προσχολική ηλικία, τις δυσκολίες στην ορθογραφία και τη γραμματική στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, χαράσσοντας, εξατομικευμένα, στρατηγικές παρέμβασης και αντιμετώπισης.

Αναλαμβάνει με πλήρη επιτυχία την πρόγνωση, διάγνωση και θεραπεία των διαταραχών του λόγου, της ομιλίας/φωνής, των μαθησιακών δυσκολιών και της δυσλεξίας. Επιπλέον, η εμπειρία της σε σχολεία κωφών - βαρήκοων και η γνώση της νοηματικής γλώσσας την καθιστούν απόλυτα ικανή στην αντιμετώπιση αυτών των δυσκολιών. Με απόλυτη συγκέντρωση και υπευθυνότητα, αναλαμβάνει την αποκατάσταση προβλημάτων επικοινωνίας μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο και λαρυγγεκτομή.

 

 

Ζερβογιάννη Όλγα

Ζερβογιάννη Όλγα
Φιλόλογος-Ειδική Παιδαγωγός

Απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (Φ.Π.Ψ) του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Ειδική Αγωγή MSc (Universita degli studi di Padova). Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει την αξιολόγηση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας και σε εφήβους.
Έχει παρακολουθήσει συνέδρια, σεμινάρια και μετεκπαιδευτικά προγράμματα σε Ελλάδα και εξωτερικό. Επιπλέον, έχει επάρκεια στη χορήγηση σταθμισμένων ψυχομετρικών εργαλείων (DTLA-P3, DTLA-P4 - ψυχομετρικά κριτήρια μαθησιακής επάρκειας, Λ-α-Τ-ω -ψυχομετρικό κριτήριο γλωσσικής επάρκειας, κριτήριο πρώιμης μαθηματικής επάρκειας της Ουτρέχτης), καθώς επίσης είναι πιστοποιημένη αξιολογήτρια του ΔΑΔΑ ΤΕΣΤ (δοκιμασία αξιολόγησης αναγνωστικών δεξιοτήτων), Αθηνά Τεστ (ψυχοπαιδαγωγικό διαγνωστικό μέσο που εντοπίζει τις μαθησιακές δυσκολίες) και έχει ειδικευτεί στη δομημένη εκπαίδευση του προγράμματος TEACCH.